Skip to content

כל מה שצריך לדעת לפני שמדפיסים שלט לעסק

    מעוניינים לפרסם עסק, מוצר או אירוע, ולהפיץ שלטי חוצות מודפסים? אם לא עשיתם זאת בעבר, כדאי שתדעו כי לכל סוג של שלט וטכניקת הדפסת שלטים יש איכויות שונות, עיצובים וטווחי מחירים שונים, ואולי מעל לכל – חשובה ההתאמה המדויקת לכל קהל יעד ומטרה. אז מהם סוגי השלטים המרכזיים, ואיך תדעו באיזו טכניקה ועיצוב הכי כדאי לכם לבחור? אנחנו כאן כדי לעשות לכם סדר בדברים.

    למה בכלל להשקיע בהדפסת שילוט חוצות?

    רבות דובר על "חוסר הנחיצות" של עולם הדפוס ועל סופו המתקרב והולך. אך נראה כי מאז התעורר השיח הזה ועד היום, אנו עדים דוקא לפריחתם של יותר ויותר שלטים מודפסים, ולמעשה עולם הדפוס חוזר לצמיחה ואף זוכה לשגשוג חסר תקדים. באשר לשירותי הדפסת שילוט איכותי באופן ספציפי, גם ובמיוחד כאן נראה כי העולם המופלא הזה אינו מתכנן לעזוב אותנו כלל וכלל – כאשר כמות השלטים החדשים הנתלים מדי יום ביומו, כמו גם השטחים הפרסומיים שמוקצים לכך בכל פינת רחוב, רק גוברת והולכת.

    הפרמטרים החשובים באמת

    אז איך תעשו זאת נכון? עוד לפני שתתעניינו באפשרויות השונות של הדפסה על גבי שלטים ותתכננו את עלויותיה, חשוב שתבינו מהם ההבדלים המרכזיים בין סוגי השילוט הקיימים, כדי שתוכלו לבחור טוב יותר במה שיתאים באמת לקהל היעד שלכם, ויגרום לאפקט שאתם מעוניינים בו. חשבו על פרסום שלטים לעסקים המציעים למשל אפשרויות למשחקייה של הורים ותינוקות: במקרה כזה, ראוי לציין כי שלטי פלורסנט מתאימים במיוחד להצבה בתנות אוטובוס ובכלל לתאורה לילית בכבישים, שני אלמנטים שאינם קשורים לעולם ההורות הצעירה – אם בשל קהל היעד הנוסע באוטובוסים (על פי רוב נוער ואזרחים ותיקים) 'ואם בשל הריחוק האסוציאטיבי ממושא הפרסום בעת נסיעה לילית חשוכה. דוגמאות כאלו ואחרות ניתן לציין בכל תחום שירות שהוא ובכל מוצר שתרצו לפרסם, ולכן יותר ממומלץ לכל הפחות להתייעץ עם משרדי פרסום או בתי הדפוס המתמחים בשירותי הדפסת שלטים לעסקים, כדי לוודא שאכן "תקלעו" לקהל ולרגש הנכון.

    טכניקות ומחירים

    בין חומרי הגלם המרכזיים העומדים לרשותכם בולטים בעיקר שלטי אלומיניום ומתכות נוספות, הדפסה על גבי בדים עבים כמו יוטה ודומותיה, והדפסת פלורסנט. לאחר שתבחרו בחומר הגלם הנכון לכם, במידות הרצויות ובלוקיישן שיבליט בצורה הטובה ביותר את הדימוי שעיצבתם, יגיע הזמן לבחור בטכניקת ההדפסה. כאן חשוב להדגיש במיוחד, כי טווחי המחירים עשויים להשתנות מאד בין טכניקה לטכניקה וממקרה למקרה – בפרמטרים משתנים כגון כמות הצבע, משטחי הצביעה, רוויית הצבעים וההתאמה המדויקת לצורך. לכן, חשוב לזכור כי גם אם המחירים נראים גבוהים במבט ראשון, יש לבחון מדוע בדיוק ננקב המחיר שהוצע ולנסות להבין יחד האם וכיצד ניתן לשנות את התנאים וכך גם את המחירים; יש לזכור כי במקרים רבים לא ניתן יהיה לשנות את התנאים הקיימים ,כיוון שלכל הדפסה איכויות וייחוד משלה, וחשוב להבין זאת כדי לקבל את התוצאה הטובה ביותר שיש – במיוחד בתחום של הדפסת שלטים לעסקים, לא כדאי "לחסוך" בטכניקה ולגלות מאוחר מדי שהחסכון למעשה עלה ביוקר.

    5/5 - (2 votes)

    כתיבת תגובה

    האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

    פתח צ׳אט
    צריכים עזרה?
    שלום, איך נוכל לעזור ?
    דילוג לתוכן